Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-19, 09:08   #326
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Jeg har ryddet i bokhyllene i kjelleren og tømt tre hele hyller. Papirer og bøker. Vi har sikkert 25 poser med bøker som skal på loppemarked, men finner ikke noen før våren?!

Og så startet jeg på loftet. 100 kvadrat med rot. I ene enden er det et lite rom vi ha brukt til å lagre "barneting": Avlagte leker, sovekurven, et par ekstra bilseter til besøk, osv, en saccosekk, tepper fra barnerommene, osv.. Nå har det vært totalt stappa, sånn at det ikke har vært mulig å komme inn der, lenge. Og det har stått kasser med lego og togbane rundt omkring i huset, fordi det ikke har vært plass der oppe.

Jeg har fylt sikkert 30 poser og kasser med leker som skal gis bort eller til loppemarked, pluss kastet masse. Nå står det noen få kasser i hyllene, og alt kan faktisk nås lett. Og jeg har fått alt opp dit, ingenting stappet inn her og der. Det var rett og slett en helvetes jobb, da jeg stod og så inn på kaoset på lørdag så ble jeg ganske overveldet, rett og slett.

Så nå har jeg bare 90 kvadrat igjen. Det blir neste helg, tenker jeg. Nå skal jeg kvitte meg med en del møbler som har stått og ventet på at det kanskje er bruk for dem en gang. En ting er gamle klenodier, men ikea-møbler kan få gå videre til andre som kan trenge dem.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat