Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 00:28   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Philips Hue taklamper

Jeg skjønner jo nå at dette er noe vi bare må ha

Så altså - man kan faktisk få wake-up light funksjon på disse pærene/lampene? Barna her har wake-up light fra Philips og de funker bra.

Jeg tenker i utgangspunktet at ulike hvittoner er det jeg aller mest kommer til å digge, men så hører jeg jo om alle disse tingene dere snakker om og tenker at dette er jo bare gull! Må jo nesten bytte her i huset også

Men har jeg forstått det rett når man oppnår samme effekt med pærene? Man trenger ikke velge Philips Hue lamper liksom? Jeg er über kresen på lamper tydelig, for jeg liker omtrent kun 1% av lampene i en butikk/nettbutikk/hvahardu... Men flere av disse Philips lampene synes jeg er pene. Spesielt den jeg linket til først både i hengende og som plafond-type.

Må det elektriker til for å montere disse lampene?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat