Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-19, 12:01   #17
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.238
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelig kult og fargerikt sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det er på dynetrekket, men jeg skjønner det ikke. Vanlig dobbeltdynemål er 200*220, men her står målene som 200*200/220 og så sier de noe om 20 cm brettekant.

Brettekanten skal brukes til å brette dynetrekket under (over-) madrassen i fotenden, vanlig i andre land, ikke i norden. Jeg hadde ikke turt å kjøpe et slikt dynetrekk om dynen min var 220 cm, selv om det ene dynetrekket med brettekant vi bruker (jeg har flere) hadde hatt mulighet til å ha en lengre dyne i pga utformingen med brettekant i full bredde. De fleste har ikke full bredde på brettekanten.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat