Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-22, 21:39   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.635
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mørke håndklær har fått rødbrune flekker - farge?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg bare dukker innom for å si at jeg aldri, på de 36 åra siden jeg flyttet ut av foreldreheimen, har tenkt på å farge handkler fordi de har flekker. Så lenge de blir rene i vask er jeg fornøyd.

Det har ikke falt inn meg heller. Men så har ikke vi fargekoordinerte håndklær heller. Vi har ca alle farger utenom svart, tror jeg. Rød, grønn, blå, lilla, oransje, hvit og alle sjatteringer av det opp mot gul, rosa, og selvsagt de med motiv, alt fra bli blodgiver til rosa smurfeline, via noen kjøpt på Malta som suverir på bryllupsreise. Mitt med Malta bus på!

Noen har farger. Det er mulig vi kastet et litt slitent ett som flekkene aldri gikk bort på, flekkene som kom i forbindelse med at jeg vel satt på det etter en hjemmefødsel. Men ellers så har vi såmangt.

Om fargen er bleket av så er det jo spennende om farging vil gi et jevnt resultat da, men jeg har ikke peiling. Jeg farger ikke i ting i det hele tatt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat