Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-20, 11:05   #13
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostnad konfirmasjon

Lokalet koster 700 kr. Mat lager jeg selv (koldtbord til ca 20) og jeg regner med vi kommer på ca 2500 i innkjøp der. Det inkluderer 4-5 kaker. Vi har bestilt marsipankake og loff og det kom på ca 800 kr. Pynt og blomster ca 600 kr.

Bunader er i sin helhet laget av meg, inkl påtegning av broderimønster. Innkjøpspris materialer ca 6000 pr bunad. Skulle vi kjøpt bunadene ferdig, hadde de kostet ca 30.000 pr stk. Gave fra oss er bunadene, bunadstøvletter og et skrin til å ha sølvet i. De får ikke pengegave fra oss.

Konfirmasjon trenger ikke koste en formue. Det er mer jobb selvsagt når man lager mat og pynt osv selv, men det er absolutt overkommelig. Det spørs jo litt hva man gjør det til også.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat