Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-20, 09:44   #7
Seņora
Bør lage seg en tittel selv
 
Seņora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Seņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kostnad konfirmasjon

Kan dele hotellpris med lokale:

Kuvertpris for buffetmat: fra 340-545 pr. person med to varianter av desserter samt kaffe/te.
Dekking: 75 pr person
Drikke kommer i tillegg, vi serverte prosecco/lokal eplemost ved ankomst og vin/brus/vann til maten, det dro opp litt da. Men det går ikke mengder uansett på en sånn dag.

Jeg valgte å ha blomster i tillegg. De betalte mine foreldre, så jeg vet ikke helt hvor mye det ble. Hadde fire runde bord med tre små vaser på hvert med blomster i, samt en større bukett på gavebordet. Enkelt og greit.

Kakene kostet 650 kr stk ca. Hadde to kjøpekaker og kransekake laget jeg selv. En kollega laget en kake. De tok 150kr for å sette medbrakt kake på bordet.

Så laget jeg bordkort. Man kan kjøpe ferdige bordkort for 45kr for 20 stk, eller gjøre mer av det ved å lage dem selv. Uansett ikke den helt store utgiften.


Sist redigert av Seņora : 22-09-20 kl 10:01.
Seņora er ikke aktiv   Svar med sitat