Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 11:00   #806
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Status:

  • Julekortene er fortsatt ikke sendt. Jaja. Neinei.
  • Adventstjernen tok jeg ned rundt påsketider for å få opp litt påskepynt som hang der til over sommeren.
  • Juletreet ligger fortsatt lett henslengt i hagen. Vi har naturtomt. Litt nedfallstrær hører sikkert med da.
  • Broren min med familie som bor langt avgårde var på besøk i sommer og fikk julegavene da. Det er julegaver de skulle fått for to år siden. De ble både glade og overraskede.
  • Vi ble ferdige med julekalenderen i midten av august, men den står fortsatt framme, til min manns store begeistring. (Jeg tror han har resignert nå rett og slett. Jeg lurer på hva reaksjonen hans blir når jeg kjøper Panduro julekalender i år også. Krampegråt? Apati? )
Ungene fikk fjorårets juleklipp i mai i år. Siden har ikke håret deres vært i nærheten av en saks. Kanskje de kan få 17. maiklippen nå, så er de klare til jul?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)

Sist redigert av noen : 05-09-12 kl 11:09.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat