Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-23, 09:02   #57
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Nå står det i Aftenposten at han åpnet glidelåsen, puttet brillene i lomma og lukket glidelåsen. Så da er vel alle unnskyldninger døde og maktesløse. Og etter mitt syn er han i så fall helt nødt til å trekke seg. Ellers skal Rødt få tidenes valgkamp.

Det har vært klart flere dager at han puttet dem i lomma, gikk ut av butikken, vektene ventet 30 min med konfrontasjonen, men Moxnes tok av prislappen og la dem i bagasjen. Deretter nektet han for å ha solbrillene da vekterne konfronterte han.

Dette er mer enn «uff, ja det var dumt håndtert». Hans kollegaer har fortsatt tillit til han og det er helt utrolig. Denne oppførselen sier så mye om han. Jeg tror ikke det kommer til å gå. Ikke nå, men han kommer vel tilbake.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat