Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 11:35   #583
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

1. Kan jeg bake denne i dag hvis den skal serveres 17. mai? Hvordan bør jeg i så fall oppbevare den?

2. Er den bedre uten nøtter? Hvis jeg dropper nøttene, så trenger jeg ikke øke på noe annet i oppskriften?

3. Ovnen min er helt (#/€/#*, så jeg vet at kaken trenger lengre steketid. Bør jeg øke varmen eller la den steke lenger? Bør jeg plassere kaken annerledes i ovnen?

Den blir bare bedre av å stå noen dager. Du bør oppbevare den et sted der ingen finner den... hvis dere klarer å være viljesterke er kjøleskapet best.

Jeg synes den er best med nøtter. Dropper du dem behøver du ikke å endre på noe annet.

Jeg ville økt varmen hvis du er sikker på at problemet er at den ikke er varm nok.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat