Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-20, 13:12   #15
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Selges Flipbelt i fysisk butikk?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er veldig smal i livet og mangler hofter, så.. Frykter jeg må ha XXS, da. Pokker. Må prøve.

Hmmm. Jeg spurte på Løplabbet for et par uker siden om de hadde XXS fordi datteren min ønsket seg et også, og da sjekka han på alle Løplabbet-butikker i Norge uten hell.
Som sagt har jeg kun sett XXS den ene gangen jeg kjøpte selv, men jeg klarer ikke huske hvor det var. Må ha vært enten i New York eller på messa på Oslo Maraton i 2017 tror jeg. (Litt av noen alternativer med andre ord!)

Har du mulighet til å prøve beltet er det sikkert lurest. Mitt XXS-belte er 31 cm i diameter. Fant ikke det gamle i XS, så fikk ikke målt det. Jeg hadde XS i åresvis før jeg klarte å få tak i XXS. Det gikk helt fint å bruke det på rolige løpeturer, men på intervaller «hoppet» beltet og jeg løp derfor uten tlf og belte på hardøkter. Nå løper jeg jo rolige løpeturer opp til 14 km/t, så det skulle litt fart til før det ble for løst til at det bevegde seg. Det kan derfor godt hende at det ikke blir noe problem for deg selv om du er smal! Str. XS har de i alle fall hatt inntil nylig, mener jeg har sett det på flere Løplabb-sjapper nå i ferien.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat