Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-20, 00:38   #12
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Selges Flipbelt i fysisk butikk?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Oi. Kan det gjelde butikkene her også, tro?

Er det sånn at de MÅ prøves? Kan jeg gå ut fra en størrelse ut fra midjemålet? Er det sånn at det er bedre om det er for stramt enn for løst? Skal det sitte på hoftene eller lenger opp på magen?

Jeg foretrekker at det er stramt så det sitter godt. Stoffet er tøyelig, så er en fleksibel greie. Jeg liker å ha den øverst på hoftene, men det er en smakssak om du vil ha den rundt midjen, hoftene eller midt mellom som meg.
Jeg er normalt en str. XS. Har Flipbelt i både XS og XXS. På rolige turer hadde det nok gått greit med XS, men løper jeg med litt fart må jeg ned i XXS for at det skal sitte (den str. er veldig vanskelig å få tak i, kun sett den den ene gangen jeg kjøpte den. Angivelig har ingen av Løplabb-sjappene i hele Norge den str. inne nå, så håper du ikke trenger så liten str.!)
Vil tro at dersom du vil ha den rundt hofta, så kjøper du din normale str., vil du ha den rundt midjen eller øverst på hofta, gå en str. ned.
Vær obs på at Flipbeltet må dras på nedenfra og dermed passere hoftene. Er man veldig timeglassformet kan det kanskje være lurt å kjøpe sin normale str og heller plassere beltet på hofta?? Jeg er veldig smal over hoftene, så det er null problem å dra den over.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat