Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-20, 15:24   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er tøffe tider for oss fjasere. Jeg synes vi har blitt spesielt hardt rammet av FP-krisen noe som har gitt seg utslag i sviktende interesse og respons. Der andre har kunnet gå videre, hatt gode kompensasjonsordninger og lett justert seg på debatteknikk, matoppskriftsbidrag og alternative kjepphester, står vi igjen alene og glemt med ruste limpistoler og oppbrukt fjas. Dette blir en ond sirkel, siden kun sporadisk fjasing fører til dårligere kvalitet på fjaset, og dermed enda mer marginalisering av oss som ikke kan bidra med noe særlig annet. Fjasverktøykassen min er snart oppbrukt. Det ligger noen gamle tomatvitser igjen, men de er lite etterspurt.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

The struggle is real!

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat