Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-19, 08:31   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kraftig trådløs støvsuger?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Mener du Philips pro Max eller Electrolux pure f9?

Det kommer litt an på hva som er viktig for deg. Jeg har hatt dyson 8, Electrolux og Philips hjemme. Til møbler er dyson overlegen. De andre to er ubrukelige på møbler med dyrehår og i bilen.

Philips og Electrolux har lenger batteritid så skal du bruke den på hele huset så er de veldig fine. De slipper man også å holde inne knappen på, slik man må på dyson.

Nå har jo de nyere modellene av dyson lenger batteritid enn 8 så personlig ville jeg gått for dyson hvis du har mulighet til å kjøpe en av de dyrere modellene.

Jeg leverte alle tilbake for til den prisen synes jeg de bør oppfylle alle kravene jeg har til en støvsuger.
Jeg vurderer å kjøpe en dyrere modell av dyson, men har drøyd det for jeg synes det er mye penger.

Dyrehår er vesentlig for meg. Da skal jeg ta en sjekk på toppmodellen til Dyson.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat