Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-19, 22:42   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde du giddet lese en politikerblogg jevnlig?

Blogging i Norge virker å mest handle om mote, sminke, interiør, mat, hage og familie. Hvertfall de bloggene som har mye besøk og de bloggerne som tjener penger på bloggingen sin.

Jeg har prøvd å lete litt etter gode politikerblogger, men det virker ikke som om de er spesielt mye lest. Men kanskje det er noen politikerblogger som er populære som jeg ikke har oppdaget? (Tips meg gjerne)

Men altså: Hvis du skulle interessere deg for å lese en politikerblogg, hva ville du helst at den handlet om?
Kun politiske saker, noe à la leserinnlegg som man leser i avisene? Eller ville du at en politiker skrev om hvordan dagene hennes/hans var? Hvordan de kombinerer sitt vanlige liv/jobb/familie og politikk (de fleste politikere er jo tross alt ikke heltidspolitikere). Eller ville du at bloggen skulle handle om hvordan en politiker analyserer politikerlivet, hvordan en samhandler med både egne partikolleger, samarbeidspartier eller motstandere?

Og hvorfor er det ingen som har laget «poltikerfrue»-bloggen? ?

Eller er egentlig blogger helt ut, og politikere kan bare holde på på Facebook og sånt, og la Sofie Elise og andre rosabloggere få ha bloggsfæren i fred?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat