Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 00:37   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vente på våren, 2016

Eit (dumt?) spørsmål - eg har ein del løk som eg ikkje fekk satt før frosten kom, fordi eg først var på sjukehus ein periode og så kom førjulsstria for fullt og plutselig var drt frost... Går det an å plante dei i potter, inne, og sette dei ut etter kvart? Det er i hovudsak perleblomst, tullipan og allium.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er i farta.

Har spirer av agurk, to typer cherrytomat og aubergine under vekstlyset. Har også sådd tre typer salat til å ale opp inne, siden det er plass under lyset. På varmematta har jeg stemorsblomster, ampeltomat og rødbeter som jeg har tenkt å bruke som salat.

Også har jeg byttet frø med venninne. Jeg skal ikke så chili, og kjøper blodbeger.

Agurk og såpass tidleg, altså? Då må eg få mine og i jorda.

Eg vurderer og rødbeter som salat i år. Stemmer det at så lenge ein ikkje plukker alle bladene, vil rota og fortsette å vekse?
----


Eg har ganske mange tomatspirer (tre typar) og tre-fire paprika- og fem-seks chili-spirer. Ser at det er litt endring og nokre frøkapsler som har flytta litt på seg på chili-brettet, så eg håper det kjem litt fleire. Men varmematte og lys seg ut til å gi fleire spirer i alle fall.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat