Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 11:03   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Før var nok Iphone litt sånn enerådende ift den type telefoner, men nå har jo andre kommet til også Så jeg tror ikke at Iphone er bedre enn Galaxy feks.
Men det har mye med vane å gjøre også? Jeg som er vant til HTC synes Iphone er knotete å holde på med, men det er det jo alltid med nye ting.
Jeg har jo kjøpt meg en Macbook nå, og det er godt mulig det blir en Iphone neste gang, for det letter kanskje samarbeidet de imellom litt (Tlf og mac altså).

Men det finnes sikkert diverse deksel å ha på telefonen uansett?
Jeg har deksel på min htc for å skåne den litt (om den faller ned, ligger i veska etc)

Her er ett i hvitt feks, og det er mange fler på den siden

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat