Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 21:01   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser DIN DL-uke ut? Nå med rating

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Natt til mandag: Simpsons (****), American Dad(*****), Family Guy (**)
Natt til tirsdag: Heroes (**)
Natt til onsdag: House, M.D.(****)
Natt til torsdag: LOST (*****)
Natt til fredag: Grey's Anatomy(*****), ER(****), My name is Earl (***), Ugly Betty (***)

Tja... Jeg DL IKKE Simpsons og FG og har droppet ER også. Resten er fast takst her i huset også, men jeg har ikke fått sett alt ennå (men de er DL da).

Jeg har i tillegg Desperate Housewives, Sopranos og The Class (disse er Mr. Norway sine).

Og så har jeg akkurat begynt å DL Studio 60, som til tross for å ikke slå fullt så bra an i USA som man trodde har fått en høy stjerne blant velstående og intellektuelle, så derfor hiver jeg meg på og ser hva det er :knegg
:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat