Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-21, 13:03   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Det er faktisk TREDJE tråd, men nevermind.

Jeg har ventet på at noen skulle starte denne, for jeg ville følge opp ranten om munnbind med å toppe den med munnbind pluss HØREAPPARATER! Særlig når man har lue eller pannebånd i tillegg, noe man gjerne har i 10 minus. Å få de munnbindene på og rundt ørene uten å 1) miste apparatene og måtte av med hansker og mikke dem på plass under lua og 2) sette i gang den touch-aktiverte Siri som er i høreapparatene, som tror jeg snakker til henne, og begynne å gnåle til meg inne i ørene mine, slik at jeg helt bokstavelig faktisk har STEMMER I HODET, det er føkkings UMULIG!

"Skal jeg ringe Ole?" NEI!!! "Jeg forstår ikke hva du prøver å si!" AAARGH!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv