Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-18, 00:18   #30
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.248
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et godt eksempel på fattigdom?

Jeg bor i et område med stor bredde i økonomisk stilling. På barneskolen vi sogner til er det derfor enighet om å legge listen lavt selv om mange har god råd. Gratisprinsippet holdes i hevd.

Utrolig vanskelig på ungdomsskolen, der svært mange foreldre lever i velstandsboblen, og ikke ser at noen elever ikke har det så lett hjemme. Det gjelder både penger og andre ting. Klasseturen har vært utfordrende for å si det pent.

Har selv vokst opp i fattigdom, der det ikke alltid var mat tilgjengelig, jeg var en mester i å besøke venninner der jeg ofte fikk mat når de spiste. Så jeg er evig takknemlig for disse familiene som tilbød mat til meg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat