Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-18, 22:25   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt eksempel på fattigdom?

Jeg har reagert på hennes definisjon av fattigdom tidligere, og lagde en litt lignende tråd da hun skrev bok om hvordan det var å bo på Nordstrand og alle rundt henne hadde så mye mer penger enn henne.

I følge hennes definisjon var jeg også «fattig» i barndommen. Selv har jeg aldri tenkt sånn på det. Vi hadde alltid mat, selv om det tidvis var bare brødskiver og ingen middag. Fancy sportsutstyr kunne jeg se langt etter, men jeg tror ikke egentlig at jeg savnet å kunne gå på ski. Jeg har jobbet fra jeg var helt ung (avisbud som 11-åring), for å ikke belaste familieøkonomien. Men mamma hadde jobb. Det gikk over etter noen år når det å være skilt ble en vane.

Jeg legger nok definisjonen et annet sted.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat