Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-16, 10:16   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan innrede kjøkken og spisestue?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg så på Sinnasnekkern her om dagen og der satte de en vegg med høyskap innerst, og resten av kjøkkenet var laget som en stor, diger øy der man kan gå/stå og lage mat rundt hele øya. De hadde i tillegg et par sitteplasser på enden, der far og sønn kunne sitte og gjøre lekser og spise. Så hadde de en sofa/lounge ved siden av, og spisebordet bortenfor der igjen. Litt som løsningen hos dere, bare speilvendt.

Se bildene her, programmet var hos en som het Sindre og det var sendt i forrige uke:
https://www.facebook.com/sinnasnekke...92912330747719

Jeg hadde elsket å ha den løsningen (med den kjøkkeninnredningen og pynt osv som vi liker). Men jeg er usikker på mannen. Jeg skal prøve å bearbeide ham.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat