Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 12:01   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må skøyter slipes før første gangs bruk?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tja, her på vestlandet har det jo ikke vært skøyteis om vinteren siden åttitallet omtrent, så jeg ville ikke gått ut fra at det er noe alle vet.

Jeg sier ikke at du skal gå ut i fra det heller, jeg sier at de fleste som jobber i sportsbutikker sikkert gjør det.

Sliping er en del av vedlikeholdet av skøyter, og det har ingenting med om nan selger dem billig eller ikke. På vår lokale sportsbutikk, som er spesialleverandør av hockey- og bandyutstyr er heller ikke skøytene ferdigslepet.

Skøyter kan også slipes forskjellig, alt ettersom hvor god skøyteren er. Noen slip gir stor fart, andre stødigere. Her står det litt om sliping av kunstløpskøyter: http://www.skoyteforbundet.no/filark...g_kunstlop.pdf

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat