Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 14:14   #65
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Jeg fikk rause gaver mens jeg var student, men ingen fast støtte og dekking av utgifter. Vi hadde sommerjobber og fikk det fint til å få rundt på lån og stipend og lønn. Jeg kommer ikke til å la ungene mine sulte av prinsipp, men jeg ser ikke helt at jeg skal sponse hverdagen for at de skal kunne spare opp til å dra på utenlandsferie om sommeren, for å si det sånn. Å ha dårligere råd en periode av livet skader ingen. Jeg snakker da selvfølgelig ikke om så dårlig råd at man ikke kan bo og spise skikkelig. Men det er virkelig ingen krise å bo på hybel og måtte spise nudler siste uka av måneden fordi man kjøpte den dyre buksa man hadde så lyst på.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat