Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-20, 12:40   #708
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg vet ikke? Men alle oppfatter og tolker jo ansikt og mimikk forskjellig. Jeg synes det er vanskeligere å tolke noen trekk som jeg ikke har så mye mengdetrening på. Sandra Oh har for meg mindre tydelig mimikk enn det jeg er vant til.

Det er ikke ment rasistisk, virkelig. Jeg prøver bare å gi en analytisk fortolkning av hva det er som er en utfordring forå meg.

Jeg skjønner hva du mener, og det handler jo selvsagt om hvilke trekk man er vant til å lese og forstå. Jeg synes uavhengig av dette at Sandra Oh er en dyktig skuespiller, men med et litt lite levende ansikt. Litt som jeg oppfatter Renee Zellweger p.t.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv