Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-20, 01:02   #705
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Killing Eve. Er det slik at skuespilleren fra Greys er henne man følger gjennom hver episode. Jeg har bare klart 15 min av første episode pga skuespilleren. Hørt mye bra, men klarer ikke komme meg over henne. Hun ser så følelsesløs ut når hun spiller. Akkurat likt som i Greys.

Jeg er i grunnen litt enig med deg. Hun har liksom ETT (litt forpint) ansiktsutrykk - for meg. Kanskje mange som er uenig, men for meg (som kanskje ikke leser og oppfatter koreansk mimikk godt nok?) spiller det inn på opplevelsen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv