Tråd: Siv Jensen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 13:23   #87
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Rine: Jeg syns måten frp fremhever vestlig/norsk tradisjon, kultur og verdier som problematisk. Kultur, tradisjon og verdier er ikke statisk, de endrer seg hele tiden, det er en del av globaliseringen. Jeg syns det er problematisk at de setter merkelappen "vestlig" eller "norsk" på alt de mener fungerer, og ting de ikke liker er "ikke-vestlig". Historisk sett er det ofte også fullstendig feil.

Nettopp. Kva er norske verdiar, og kva er norsk kultur? Bunad, lusekofte, brunost og hardingfele? Det paradoksale er at det næraste ein kjem ein definisjon på norske verdiar er vel sosialdemokratiske verdiar, og eg har vanskeleg for å tru at det er dei FrP er så frykteleg opptekne av å bevare.

Som vanleg er dette ingenting anna enn retorisk tomprat utan substans frå FrP si side.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat