Tråd: Presidenten
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 10:49   #9
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slutter meg til alle West Wing fansene. Jeg har alle episodene på DVD (har kjøpt alle utenom den siste) og holder på å arbeide meg gjennom dem for fjerde gang

Jeg har også problemer med å følge med denne gangen, men begge tidspunktene er jo helt håpløse. 20.05 sover ikke jentene ennå og 23.45 har jeg lagt meg. Satser på rett på DVD denne gangen.

Serien var klart best før 11.9. De ble for opptatt av å være islamkritiske etter det og mistet litt av "lære folk hvordan politikk fungerer" aspektet, som jeg hadde så sansen for. Men jeg synes fremdeles at det er en veldig god serie.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat