Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-19, 23:08   #83
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Miljøfokuset - fokuserer vi på det riktige?

Det vanskelige her er, tror jeg, at det både er et personlig plan og et politisk plan. På det personlige planet er det vanskelig å kutte ting man er glad i, mens det på det politiske planet er flere ting enn det miøjømessige som teller.

For å ta meg selv som eksempel, så klarer jeg ikke kutte reisene fra Oslogryta til Nord-Norge. Politisk er jeg sosialdemokrat og klarer ikke stemme MDG. I hverdagen gjør jeg mange av de små tingene, som gjenbruk, sortering, sjeldent kjøpe noe nytt, flekkvaske klær, spise mest mulig lokalt produsert, reise kollektivt, reparere ting osv. Samtidig slår jeg på stortromma og går for totalrenovering av den nye boplassen vi har kjøpt. Den gamle går til riving og nybygging.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat