Tråd: Tar du roret?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 21:30   #53
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Hvis du er i båt, og er kvinne, tar du ror og ansvar, eller overlater du det til partner?

Ja, jeg har vokst opp ved sjøen og har mer trening og erfaring enn de fleste andre når det gjelder å kjøre småbåter.

Legger til brygger og øyer?

Ja, null problem

Kjører du båt alene?
Jepp.

Vi har også en større motorseilbåt som er barnet til mannen min og som han nesten har bygd om alt selv. Så han er litt mer vant til den. Den er temmelig stor og veldig tung og vanskelig å styre. Men, han syntes jo også det var skummelt de første gangene, så da deler vi på det, jeg gjør det noen ganger og da skjønner jo han at det er skummelt for meg også. Så ble vi vant til det samtidig.

Men alt som er skummelt, det er bare å gjøre en 10-15 ganger så er man vant.

Da vi leide kanalbåt i England så delte vi også på det. Jeg kunne sikkert ha meldt meg ut og så "måtte" han ha gjort det. Men det er faktisk ikke mer skummelt for meg enn for mannen min de første gangene, så det er bare å gjøre det liksom.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat