Tråd: Tar du roret?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 11:49   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, men det henger jo litt sammen? Jeg skjønner at litt av problemet med folk som velger å la andre kjøre bilen også kan gjøre det fordi de ikke er trygge, men det er tross alt en grundig trening og sertifisering for å få kjøre bil. For båt (for vår alder) er det ingen krav, så det er kun prøve og (ikke) feile som gir ferdighetene. Og da er det (etter min erfaring) enda litt lettere å la den som er best på det fra før bare gjøre det. Og det irriterer meg.

Jeg kjører klart mer bil enn mannen, særlig langkjøring, så for oss er det i hvert fall stor forskjell.

Jo, jeg skjønner konseptet, jeg bare skjønner ikke konseptet med å da ikke være ekstra ivrig på å kjøre selv, for å bli flink selv, liksom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat