Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 10:19   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Sukk, vi har begynt på soverommet. Det er så kjeeeedeeeliiiig!

Jeg har begyntt å brette alle klærne mine Marie Konto-style (men noe sier meg at hun bare har tynne bomullsgensere og ikke tynne chiffontopper feks. Ikke søren om de "står" sammen hvordan man bretter dem!), men det er litt vanskelig å følge opp. Jeg har sortert ut alle klær som trengs en søm eller en knapp eller whatever som gjør at jeg ikke bruker dem, skal ta et raus i hva jeg faktisk ikke bruker og få gitt til loppis eller solgt, også må jeg sortere hobbystæsjet mitt. Mye på på loftet, men da såpass sortert at det går an å finne frem i det.

Også må jeg få ut alt ræl som bare havner der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat