Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 14:42   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konfirmant 2020

Vi har hatt en tråd med en lignende overskrift en gang før. Da var det ment som en spøk. Jeg synes fremdeles det er tull og fanteri, men jeg blir nå fortalt av venninner som har hatt konfirmanter og, ikke minst, min mor at dette er noe jeg må begynne å tenke på NÅ.

Jeg må i hvert fall bestille lokale, og også ta et standpunkt til hva slags bunad barnet skal ha.

Jeg synes dette er helt på ville veier, men med tanke på at slekta er enorm, så har vi ingen mulighet for å stå der uten lokale denne dagen i 2020.

Bør 12-åringen allerede nå trenge å ta et standpunkt til hvorvidt hun skal konfirmeres eller ikke? Bare bestiller man lokale sånn i tilfelle? Og hvis ja, til hvilken dato?

Ungen er virkelig sin mors datter og kommer trolig til å vokse mye etter konfirmasjonen. Bør bestemødre informeres om at bunad bare får vente?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv