Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-18, 16:33   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å bli voksen: jeg trenger en ekte duk

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes teflonduker er skikkelig kjipe, og er også på utkikk etter en skikkelig duk. Har sett på damaskdukene fra Georg Jensen, men finner dem bare på nett og vil gjerne kjenne på dem, særlig siden de er så dyre. Stefar har (eg. mamma) mange flotte duker, og de jeg har fra Kid/Princess kan på ingen måte måle seg med dem.

Jeg har kjent på dem fra Georg Jensen og de er virkelig helt, helt fantastiske i kvaliteten. De er tunge på riktig måte, pent sydd og nydelig vevd. De er ganske tykke også. Men som du sier koster de masse, og særlig når vi snakker den lengden jeg ønsker. Og jeg er usikker på om jeg greier å ta vare på dem.

Jeg holdt på å kjøpe på salg i København for noen år tilbake, men kom til fornuften og kjøpte lego i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat