Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-23, 19:27   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer jeg til middag til 16 pers?

Jeg ble veldig interessert i dette, kjenner jeg. Jeg spurte mannen min (med litt annen stedsbakgrunn enn meg), men han hadde heller aldri hørt om dette. Vi snakket litt om dette og hva bakgrunnen for at det gjøres noen steder, men ikke andre, kan være. Kan det med å ha kjøtt ved siden av suppa vs oppi suppa ha noe med å drøye maten fra gammelt av?

(Hvis jeg serverer suppe, kan jeg godt ha tallerkener og skåler med tilbehør ved siden av, men da er det fordi vi bruker dette til topping på suppa.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat