Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-19, 13:33   #11
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Sitte med stor bolig for barnas skyld - når de har flyttet ut?

Jeg flyttet fra veldig stor enebolig med diger hage og stadig vedlikeholdsbehov til splitter ny vertikaldelt tomannsbolig uten hage men med stor veranda og terrasse for snart to år siden etter at mannen min døde. Orka rett og slett ikke å sitte med det svære, gamle huset (type 350 kvadrat og 2,5 mål tomt) alene.
Eldste flytter ut til høsten, om ett år er nestemann ferdig med videregående og trolig på vei ut og yngste har ett år igjen på ungdomsskolen.
Jeg er strålende fornøyd med løsningen jeg har nå. Huset er på brutto 158 kvadrat, netto ca 140. Jeg har nok plass her til at alle kan komme på besøk samtidig, men ikke større hus enn at jeg «bruker» rommene i det daglige.
Klart det blir trangt dersom alle tre barna skulle ønske å besøke meg samtidig med eventuelle partnere og barn, men det ordner seg sikkert. Jeg har både foreldre og to brødre i byen her med god plass, så kan sikkert få hjelp med overnatting de få gangene alle er hjemme samtidig.
For meg er det viktig at jeg kan ta imot barna på besøk, men samtidig skal jeg ikke sitte på et alt for stort hus bare fordi jeg trenger mye plass noen få dager i løpet av året.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat