Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 17:29   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Anne Lindmo er jo en av de som tør gå i mot ammeguruen Gro Nylander.

Det er kjempefint at noen tar til motmæle mot det ekstreme ammepresset som finnes. Men når man i samme åndedrag nevner at alkohol i svangerskapet er en fin ting, så klarer jeg ikke å ta noe som helst særlig seriøst dessverre.

Da Nusken var mindre var jeg ganske vogninteressert, og fulgte mye med i vognforumet - var til og med på "vognmafiatreff". Jeg kan ikke si jeg fanget store "guccivibber" den gang, ei heller av personene jeg møtte på treffet. Vi var like sjabby alle sammen. Har knapt vært innom NM det siste halvåret, men da jeg for et par dager siden tittet innom et par tråder om vogner, synes jeg det virker som om vogngreiene har blitt veldig ekstremt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat