Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 14:46   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvilken vognmafia var dette da? Nm vognmafian eller en annen vognmafia?

Jeg kjente igjen noen av argumentene, så det var sikkert NM-ere der også.

Den ene damen uttalte noe sånt som at: "Når man får barn legger man vekk Gucci- og Chanelveskene og det ville jo ikke ta seg ut å bytte dem ut med en nedarvet stelleveske når markedet kan tilby noe annet". Noe sånt.

Allerede der mistet hun meg kan du si. Jeg bryr meg ikke og har aldri brydd meg om sånne tåpelige merker, sånn at tanken på at jeg skulle ha overført en forkjærlighet for dyre merkevesker før barnfødsler til dyre stellevesker etter barnefødsler er bare tullete. Heldigvis er de fleste oppegående nok til å ikke la seg rive med i et sånt kjøpehysteri som det denne artikkelen beskriver.

Anne Lindmo, journalisten som fikk passet sitt påskrevet etter en dårlig opptreden hos Skavlan der hun promoterte boka si om barseltida, fremstod jo som den rene fornuftens røst i denne artikkelen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat