Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-21, 15:11   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saftig sjokoladekake som er sukkerfri - hjelp

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg tok utgangspunkt i denne: https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/rullekake/
men brukte ca 60 g bakesukkr (kjøpes på tights.no- og er den jeg synes har minst bismak) i stedet for sukker.
Jeg lot være å ha sukker utenpå, for jeg synes det blir litt bismak av det om man får de sånn dirkete i munnen.

Sukkerfri sjokoladekake fra pose? Fortell? (Kan være greit når man har litt mindre tid)

Må få detaljene fra mamma, for jeg aner. TROR det var pose ialle fall. Skulle lages med olje og vann, hun lager med melk og smør. Det gjrø jeg med andre posekaker so mska lalges på olje og smør, og da får de litt mer hold i alle fall.

Ble brått usikerk på om det var pose, men hun har i alle fall funnet en sjolkoladekake hunskal alge, jeg skal få tak i detaljene.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat