Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-20, 15:20   #93
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

FORBANNA GET/TELIA!!!! Nettet detter ut hele føkkings tiden, og de velsigner oss med gratis datapakker på mobilen, men det hjelper føkkings lite om man sitter på pcen i en konferanse eller poden gamer.

De spiller like overrasker hver jævla gang jeg kontakter dem, men når det skjer fem ganger på en måned, og er par av fangene i flere timer, da MÅ det jo være mer enn er tilfeldig utfall.

Jeg har hatt samme runden med Telenor.
Det er så hyggelig når man blir avspist med å skru av og på modemet fordi man er dame.
Til neste telefon gjorde jeg følgende:
Satte opp en gammel pc som overvåket/pinget modemet i ett vindu, og vg.no i ett annet vindu.
Når jeg da hadde bortfall på begge to, ringte jeg opp igjen til Telenor, koblet pc-en direkte inn i modemet. Pinget vg.no -fikk request timeout. Fikk snakke med ny saksbehandler - to dager senere var det en montør her ute.

annemede er ikke aktiv