Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-20, 18:40   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste melkeskummeren

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skulle inn og si Aeroccini med store bokstaver, men ser at jeg ikke trengte det. Jeg synes de nye og gamle er helt like, men litt enklere å holde rene (de nye altså). Jeg har aldri brukt oppvaskmaskin.

Det eneste er at det er nesten umulig å se den nedre streken til cappuccinomelk hvis du ikke har veldig godt lys på benken, den er så smal.

Men jeg har hatt Aeroccino tidligere. Den som «henger fast i» Citiz and Milk. Den rommet jo mye mer? Mener å huske at den gikk helt «ned», liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat