Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-20, 08:07   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste melkeskummeren

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Så irriterende, jeg kjøpte nettopp ny.


Kjøpte denne, men så ikke den andre da jeg handlet, typisk i hurten og sturten fra telefonen. Jaja.

https://www.nespresso.com/no/no/orde...t-melkeskummer

Jeg kjøpte også nettopp ny da min begynte å fuske. Det er bare noen få uker siden, det var akkurat i starten av koronautbruddet, og da var det kun den der de hadde. Min forrige (2,5 år gammel)var den andre og mer avanserte modellen, bortsett fra at den ikke kunne vaskes i oppvaskmaskin (om den kunne det må det ha gått meg hus forbi, men tror ikke det). Så det var den jeg egentlig ville hatt om igjen, men den var ikke i nettbutikken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat