Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 09:40   #51
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men hvorfor er det helt ok å tenke slik når det gjelder flyreiser? Det er jo en grunn til at de er billige. Tenker vi slik når vi kjøper billige møbler fra Asia, eller mistenker vi da at det kan være fordi arbeiderne jobber for luselønn, kanskje det til og med er barnearbeid?... Eller ved kjøp av mat eller klær for den saks skyld... "Ok, jeg vet at det er barn som syr t-skjortene for 5,- dagen i lønn, men ja, den var så billig i fht. den Diesel-t-skjorten at jeg ikke kunne la være"....

Jeg må innrømme at jeg synes folk er skremmende ignorante i fht til det å ta bevisste valg ved kjøp av flybilletter. Hvor billig skal det bli før man setter spørsmålstegn ved seriøsiteten?


Kabinpersonalet på Ryan Air har vel samme utdannelse som dere som jobber i andre selskaper? Og da regner jeg med at de kan få jobber andre steder (hos andre flyselskaper), og at ingen tvinger dem til å jobbe hos Ryan Air?

Jeg er enig i at det er viktig å tenke på arbeidsvillkårene og lønnen til de ansatte, og å ikke støtte opp under det, men hvis de har det så ille hos RA, hvorfor bytter de ikke jobb da?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat