Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 01:06   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

At vennen innen SAS sier noe slikt, tror jeg har mer med lojalitet til, og tro på at eget selskap er det aller beste. Noe jeg har skjønt er relativt vanlig innen SAS.

Som passasjer syns jeg ikke det er stor forskjell på midpriceselskaper og de "dyre". Jeg syns det er behagelig, fint og enkelt å benytte meg av Norwegian, men jeg vil ikke benytte meg av Ryan Air. De har en helt annen holdning til kunder og personalpolitikk som jeg ikke liker. Ryan Air kan virkelig ikke sammenliknes med Norwegian.

En slik holdning er ikke relativt vanlig innen SAS, glitter... Jeg er dog enig i at jeg ikke tror det spiller noen rolle om man flyr Norwegian eller SAS i fht. om man vil ta med en syk passasjer ombord eller ikke. I tilfellet det her refereres til vil jeg anta at de ansatte i Norwegian ringte sitt flykontor for å forhøre seg om de burde ta passasjeren med eller ikke. Dette er nemlig en nøye vurdering man må ta før avgang dersom passasjeren blir syk før flyet har gått fra gate. Prosedyrene for å mellomlande pga. akutt syk passasjer i lufta er nemlig ganske kompliserte, tidkrevende og kostbare.

Forøvrig er jeg helt enig med deg at man ikke på noen måte kan sammenlikne Norwegian og Ryanair. Ryanair er flybransjens trash. Dårlig kundebehandling og elendig personalpolitikk.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat