Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-19, 00:38   #33
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinduene ble ti ganger verre etter vask, hvordan redde dem?

Pust med magen... For det føste: vinduene er ikke tapt. De er bare skjoldet. Mest trolig pga at de er vasket i solen. Det ødelegger ikke vindene, og det lar seg fikse med rett vask.

Og for det andre...hva er poenget med å slite seg ut å å vaske vinduene slik at de er plettfrie? For hvor lenge varer det? 2 min, spør du meg... Vær og vind, og så mye mye mer skitner til vinduene.

Vi vasker med vindusvaskeren fra Karcher. Og bruker da enten vaskemiddel fra dem, eller vindusvask fra Jif. Begge er supre og etterlater ikke rester. Men skjolder blir det åkke som. Mye pga at været avgjør. Hvem går vel ut i plaskregn og vasker vinduer? Og her så er det enten dårlig vær, sol eller for kaldt liksom...

Og så går det på teknikk. Å vaske vinder er en kunst. Jo større de er, jo verre er det, og er det sprosser så er det enda verre.

Jeg har prøvd å være petimeter, men har heldigvis greid å legge det fra meg. For det går på helsa løs å aldri være fornøyd. Jeg gjør så godt jeg kan, og så får det bli som det blir. Ei regnskur, og det ser like jævlig ut åkke som.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat