Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-19, 22:31   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskemeny og "må-ha" i godisskapet

Vi har egentlig ikke noe påskemeny. Jeg blir litt dårlig av lammekjøtt (fettet, tror jeg), så jeg har sluttet å lage lammelår. Og gutta mine er veldig lite glad i appelsinbaserte desserter. Jeg ELSKER appelsin og sjokolade, de er mer "meh" til det.

Jeg lagde noen veldig morsomme kaninrundstykker for et par år siden, som jeg naila. De sprakk opp og så ut som gærne zombiekaniner. Vurderer å shoppe tradisjonen med hot cross buns, kanskje det kan falle i smak. Hvertfall om vi dropper appelsinen og sukatene.

Ellers er vi for velfylte påskeegg fylt av de mest kunstige godsaker som finnes, søtt, salt surt og i masse artificial colors. Også litt deilig sjokolade fra Pascal eller Sætre i tillegg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat