Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-15, 22:05   #54
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2015

1. 1/1: Exodus: Gods and Kings. Kino. Denne har fått blandede kritikker, men jeg likte den godt. Den er vel ganske bibelsk tro, men jeg syntes den var helt grei å se som film allikevel. Den var heller ikke særlig blodig eller grusom, så jeg lurer på om mine to eldste skal få se den når den kommer på DVD, de hater RLE, men denne er jo i det minste "pensum" på en spennende måte.
2. 15/1: Divergent. DVD. Denne ble sett sammen med tolvåringen, og vi likte den godt alle sammen.
3. 16/1: Antboy. DVD. Ikke en spesielt bra film på noen måte, men grei tidtrøyte med sykdom i hus.
4. 16/1: Børning. DVD. Grei underholdning om man bare tar den for akkurat det den er, en road movie.
5. 17/1: Cars. TV-film. Tilfeldig gjensyn, alltid like koselig!
6. 18/1: Et døgn i New York. TV-film. Sett sammen med niåringen. Vi syntes den var helt grei begge to, jeg ser fortsatt bare tvillingene som jenta fra Full House da.
7. 18/1: Bean- En katastrofefilm. TV-film. Denne har jeg ikke sett på veldig mange år og barna syntes den var hysterisk morsom og jeg lo godt selv også.
8. 18/1: Blind. DVD. Norsk film på sitt "beste". Den var nok hakket for dyp for oss, for vi så hverken at den fortjente en eneste femmer eller sekser på terningen, og alle lovordene på coveret skjønte vi ikke hvor kom fra. Men vi er nok tydeligvis for overfladiske for norsk film...
9. 31/1: Big Hero 6. Kino. Utrolig morsom, spennende og god film for hele familien!

Februar

10. 1/2: Operasjon Arktis. DVD. Grei nok, alle syntes den var bra, men allikevel ingen stor film.
11. 11/2: The fault in Our stars. DVD. Veldig tro mot boka, vakker film, om enn tårevåt!
12. 15/2: Kraftidioten. DVD. Dette var en film med mange gode skuespillere, som minner litt om Fargo. Morsom, til tider makaber og lun på samme tid.
13. 20/2: Madagaskarpingvinene. Kino. Ungene liker dem, jeg synes de er oppbrukt på serien.
14. 22/2: The blind side. TV-opptak. Koselig film.[/quote]

Mars

15. 14/3: Døden på Oslo S. DVD. Gammel klassiker sett med trettenåringen.
16. 15/3: Hjem. Kino. Denne var kjempesøt, OI!
17. 21/3: Giftige løgner. DVD. Oppfølger sammen med trettenåringen. Jeg syntes den var sånn passe, kunne ikke huske å ha sett den før, men vet at jeg så den når den kom. Begynner jeg å bli gammel tro!?
18. 28/3: Fly 2. Viaplay. Denne var ikke noe for meg, men barna likte den da greit nok. Kan ikke bli som Cars!

April

19. 5/4: De blå ulvene. DVD. Siste i retro-nostalgiens verden. Denne var bedre enn nummer 2.
20. 6/4: Askepott. Kino. Nydelig filmatisering, sett med jentene.
21. 11/4: Fasandreperne. DVD. Ikke så spennende når jeg har lest boken (av Jussi Adler-Olsen) tidligere, men jeg likte allikevel filmen.
22. 18/4: The Hunger Games: Mockingjay - Part 1. DVD. Egentlig ganske kjedelig og lite fengende i forhold til tidligere filmer.

Mai

23. 10/5: While we're Young. Kino. Litt humring ble det nå, men ingen storfilm.
24. 14/5: Dum og dummere 2. DVD. Denne var jo morsom da, i samme stil som den første!

Juni
Her er det noen huller, fyller inn om jeg kommer på dem.

Juli
10/7: Så en film på vei til USA, men klarer ikke å huske hvilken akkurat nå. Skikkelig minneverdig med andre ord.

August
7/8: The Three Stooges. Norwegian. Nyinnspilling av en herlig slapstick-trio.
7/8: The sitter. Norwegian. Litt småmorsom komedie, med litt moral i bunnen også.
7/8: Gulliver's travels. Norwegian. Tidtrøyte på vei hjem fra ferie.
7/8: Just married. Norwegian. Heseblesende og litt tom, men fikk ikke sove.

September
Ingen filmer sett som jeg kan huske!

Oktober
25/10 Doktor Proktor og tidsbadekaret. Kino. Denne var da litt morsom, var hele familien enig om!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat