Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-23, 13:12   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du førerkort (for bil)?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har førerkort, tok det når jeg var 17 på Island i løpet av sommerferien. Var mye billigere der, men måtte vente i en mnd til jeg fylte 18 for å bruke det i Norge.

Vi har vurdert å sende snuppa til bestefar en sommer og ta lappen mens hun er der. Det er visst både billigere og enklere kjøring. Problemet er at hun da ikke vil være rigget for skikkelig bykjøring når hun kommer tilbake ... en problemstilling som egentlig gjelder ganske mange som tar lappen i Norge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat