Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-20, 16:22   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat

Vi gikk fra Boen skipsgulv til Alloc laminat og har ikke angret. Men det kommer an på hva man har behov for i et gulv. For meg var det viktig at gulvet ser fint ut, at det ikke ripes opp for det minste lille, at det tåler litt vannsøl. Selv Boen skipsgulv, som regnes for et av de sterkeste parkettene man kan legge, så ble det mye riper. Og vi er ikke typene til å brette opp ermene og slipe ned gulv hist og her. Så da ble det høykvalitets laminat. Veldig deilig å kunne dra kasser, stoler, møbler og alt mulig rart over gulvene uten å tenke på riper. Jeg trodde vi gav opp et "varmt" gulv med å velge laminat, men på hytta har vi parkett (nybygget hytte) og gulvet føles egentlig veldig likt ut som det hjemme både å gå på og temperatur.
Jeg kan faktisk la et klesvask ligge på gulvet uten at det gjør noe. Ikke for det at jeg glemmer det så ofte altså, men skikkelig godt å ha en slik kvalitet på et gulv.

Gulvene våre ble lagt for 11 år siden og de er faktisk like fine. Null slitasje.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat