Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-20, 09:22   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenglass - hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Vi har også Eva solo uten skår men de har blitt blakke og ikke pene lenger. Vet ikke om det er stablingen som gjør det, kanskje det er det?

Jeg har hørt at glass ikke må stables. Da gikk det et lys opp for meg, for jeg har alltid trodd at alle stabler glass. Det stemmer visst ikke. Mine Eva Solo er ikke blakke, men de har hvite vertikale striper nedover. Ikke pent.

Forresten har Teema-tallerknene mine også «stableskader». Ikke riper etter bestikk, men riper etter den uglaserte tallerkenen over. Kommer sannsynligvis når jeg tar flere om gangen ut av oppvaskmaskinen. Er skikkelig skuffet over det. De er ikke fine i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat