Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-19, 14:42   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips egne barn 16 og 18 år (gutter)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Ullpledd. Kjemkt å ha på rommet og fint når man etter hvert flytter hjemmefra. Mulig jeg er litt farget av å ha jenter.

Jeg vet ikke hvordan det er med større gutter, min er bare 12 enda, men han har et fleecepledd med sherpastoff på ene siden som han elsker, og som han ofte sitter under i sofaen i stua på kvelden. Så ullpledd kan helt sikkert være supert også til gutter.

Min 14-år gamle jente har friluftsliv valgfag, og her for et par uker siden hadde de kveldstur i skogen med bål og mat. Da hadde hun med seg et ullpledd i sekken, og ble turens mest populære, for alle ville ha en del av pleddet over seg, og alle andre enn de få som fikk plass under det var skikkelig misunnelige. Så man skal ikke kimse av effekten av et godt ullpledd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat